תיקון דלתות כניסה לבניין

דלת כניסות לבניין דלתות הכניסה לבניין מהוות את תעודת הזהות של הבניין כולו ושל הדיירים. כאשר מגיעים מבקרים או אורחים מזדמנים אל הבניין – הם יקבלו את הרושם הראשוני עליו כבר עם התקרבותם אל דלת הכניסה ודעתם אודות רמת התחזוקה של הדלת, חדר המדרגות ואפילו אודות הדיירים עצמם תגובש בשלב זה.

זו הסיבה שיש חשיבות עצומה לשמור על רמת תחזוקה גבוהה של דלת הכניסה לבניין. בנוסף לכך, חשוב שהדלת תבצע את תפקידה ותמנע מאנשים זרים או לא רצויים להיכנס פנימה. אם דלת הכניסה של הבניין שלכם תקולה, מומלץ לפנות למנעולן מוסמך שיתקנה כמה שיותר מהר.

אבישי המנעולן הינו מנעולן מוסמך ומורשה מטעם משטרת ישראל המציע גם שירותים של תחזוקת דלתות כניסה לבנייני מגורים משותפים וישמח להציע את השירות גם עבורכם.

מה כוללים שירותי תחזוקה ותיקונים של דלתות כניסה?

זכוכית עכורה עלולה לקלקל את מה שיחשבו אנשים אודות הבניין כולו וכאשר מדובר על בניין משרדים או עסקים – דעות אלה קריטיות ומשמעותיות מאד אם מדובר בלקוחות פוטנציאליים.

אם כך, כאשר הזכוכית שבורה או סדוקה יש לטפל בה ולתקן אותה באופן מיידי גם על מנת שהמראה יהיה מושלם וגם על מנת למנוע נזקים או פגיעה במי מהעוברים והשבים. אבישי המנעולן מספק גם שירותים אלה וניתן ליצור איתו קשר טלפוני או למלא את הטופס שבתחתית העמוד.

כאשר מתעורר חשד הקשור לאי תקינות דלת הכניסה או סדק בזכוכית – חשוב לפעול באופן מידי ולא להתעכב על מנת שהתקלה לא תחמיר ויהיה קשה עוד יותר לתקן אותה או לטפל בה. חשוב גם לחשוב על המראה השמור של הבניין כולו אזור הכניסה ולקחת בחשבון את שיקולי הבטיחות של דיירי הבניין עצמם.

זכוכית שבורה אינה עניין של מה בכך ומנעולן מקצועי ומנוסה יידע בדיוק איך יהיה הכי נכון לטפל בבעיה וגם יעשה זאת בפרק זמן קצר ושמירה על ענייניו של הלקוח.

עם אבישי תוכלו להיות רגועים!

אבישי מנעולן מוסמך ובעל אישור עבודה ממשטרת ישראל ומספק שירות זה ללא דופי, תוך שמירה על סודיות מלאה בכל מה שקשור לענייניו של הלקוח.. כאשר פונים אל כל מנעולן, מומלץ לברר האם הוא מחזיק ברישיון זה ולדרוש להציג אותו מיד עם הגיעו אל מקום העבודה.

אצל אבישי ניתן לקבל שירות תיקון וטיפול של דלתות כניסה לבניינים והשירותים ניתנים בכל שעות היום.

מעוניינים בפרטים נוספים על השרות? מלאו את הפרטים ותענו בהקדם!

לפרטים נוספים מלאו את הטופס ותענו בהקדם

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220