המנעול שלכם כבר לא בטוח? כך תדעו אם כן

המנעול שלכם כבר לא בטוח? כך תדעו אם כן - אבישי המנעולן 24/7היום זה כבר לא סוד שניתן לבחור בין שפע סוגי דלתות  ומנעולים. אך לצד השפע האדיר הזה, צריך לזכור שגם הפורצים היום מתוחכמים יותר וכדי להגן על בני הבית ועל הרכוש יש לבחור בדלתות ומנעולים מתקדמים שיבטיחו ביטחון ושקט נפשי.

בין סוגי המנעולים הנפוצים שניתן למצוא היום בכל מקום: מנעולים מגנטיים, מנעולים ביומטריים, מנעולי רב בריח, מנעולים קפיציים ועוד מבחר רחב מאוד של מנעולים, כאשר לכל מנעול יש יתרונות וחסרונות.

בחלק ניכר מן הבתים דלתות הכניסה עשויות מפלדה. בדלתות אלו למשל, ניתן להחליף מנעולים בעלי צילינדרים מתוחכמים שיקשו מאוד על תהליך הפריצה ויגמרו לפורץ להתעייף עד לכדי שינה..

ניתנת גם האפשרות למשל, להשקיע יותר בביטחון של הבית ולהוסיף מנעול עליון שעשוי מטבעות חזקות, אך לפני שאתם משקיעים, מומלץ שתדעו איך מנעולן מתמחר את עבודתו.

ישנם כמה מקרים קריטיים בהם המנעול הקיים עשוי לסכן את בני הבית ואת הרכוש. במקרים כאלו מומלץ לשמור על דלת הבית שלכם.

נציג בפניכם 4 מצבים בהם חשוב מאוד להחליף את המנעול של דלת הכניסה

1. איבוד מפתחות – רבים נתקלים במצב המלחיץ הזה בו פשוט לא מוצאים את המפתחות. במקרים כאלו לא ניתן לדעת לאן המפתח הגיע והאם הוא נגנב על ידי מישהו שעלול לנצל את המצב ולתכנן פריצה. כדי למנוע את הסיכון והלחץ שמתלווה לכל הסיטואציה חשוב מאוד להחליף את המנעול במהירות. שום הון שבעולם לא שווה את השקט הנפשי של בני הבית.
2. מעבר לדירה חדשה – מעבר לדירה חדשה הוא מאורע מרגש של התחלה חדשה שטומנת בחובה הרבה הפתעות ורגעים קסומים. אך כדי ליהנות מאותם הרגעים כדאי לכם להחליף מהר את המנעול של הדירה.

במידה ולא תחליפו, קיימים הסיכונים הבאים:

  • סיכון מפני פריצה
  • כניסה של דיירים קודמים
  • כניסה בעל הבית
  • קבלנים
  • פועלים או כל אדם אחר.

בקיצור – התחלה חדשה דורשת מנעול חדש. המלצה חשובה תהיה לתאם את יום החלפת המנעול זמן מה מראש ולבצע את התיאום ביום בו מתחילים להעביר חפצים לבית.
3. המנעול מתחיל להתיישן ולא ננעל בקלות – מנעול ישן שמקשה על הכניסה והיציאה וניתן לפריצה בקלות עלול לסכן את בני הבית ואף להגיע למצב בו הוא לא יתפקד כלל. כדי למנוע מצב בו לא יהיה ניתן להיכנס או לצאת מהבית וכמובן למנוע פריצות מפוקפקות, יש להחליף את המנעול במנעול חדש ובטיחותי בהקדם האפשרי.
4. פורץ המנעולים שהוזמן נראה חשוד – במקרים בהם הוזמן פורץ מנעולים שיצר רושם של בעל מקצוע לא אמין שעלול לנצל את המצב, חשוב להחליף מנעול.

חשוב לזכור שבין בעלי המקצוע הטובים עלולים להיות מתחזים ולכן יש להקשיב לתחושה הפנימית. אבישי, מנעולן איכותי בבאר שבע, ישמח להעניק לכם שירות מסור ומקצועי עבור כל סוגי התקלות.

לקריאת פוסטים אינפורמטיביים בנושא מנעולים לחצו כאן

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220