פריצת דלת טרוקה – לא מה שחשבתם

פריצת דלת טרוקה בבאר שבעכאן נעצור לרגע ואולי נעורר בכם דאגה – אך הדאגה הזו חיונית משום שיש דברים שצריך לדעת כדי לשמור על הביטחון.

מה שאנו רוצים להגיד לכם הוא שהמחשבה שדלת טרוקה היא דלת בטיחותית שלא ניתנת לפריצה בקלות היא מחשבה שגויה ולאמיתו של דבר הרבה יותר קשה לפרוץ דלת נעולה מאשר דלת טרוקה. למעשה, ניתן לפרוץ את הדלתות הטרוקות בקלות. במקרים רבים בני הבית שוכחים לבצע נעילה כך שהדלת הטרוקה ממש מזמינה את הפורצים.

כמו כן, ניתן לפתוח את הדלת עם כרטיס מגנטי או לפרק את המנגנון; כך או אחרת הדלת הטרוקה מקלה על הפורצים.
מחפשים פורץ דלתות איכותי ? זקוקים לפורץ מנעולים בבאר שבע ? הגעתם למקום הנכון! אבישי 24/7 לשירותכם.

איך עובד מנגנון הנעילה בטריקה?

דלתות שננעלות בטריקה מכילות מנגנון רב בריחי שעובד בצורה הבאה: יש מנעול שנמצא בדלת ומחובר לזרועות שמגיעות למשקוף, למנגנון מתחבר צילינדר שמסובב את גלגל השיניים ומאפשר פתיחה ונעילה, וכן לשונית שמתחברת למשקוף ובצד החיצוני של הדלת יש ידית שלא זזה. ולכן, במצב בו הדלת טרוקה לא ניתן להיכנס ללא מפתח.

כיצד למנוע מצב בו שנינעל בחוץ על ידי טריקה?

רבים מאתנו מכירים את המצבים המטרידים האלו בהם יצאנו לרגע מהבית כדי לזרוק את הזבל או כדי לקחת את העיתון ונתנו דחיפה מיותרת לדלת כך שהיא נטרקה. מדובר על מקרים נפוצים שגוזלים זמן ואנרגיות, בעיקר בעידן שלנו בו הזמן הוא אחד המצרכים החשובים ביותר. כדי למנוע את המצבים האלו או כדי להחזיר את המצב לשגרה בלי לבזבז יותר מידי זמן, לפני שאתם מזמינים שרותי מנעולן ופורץ בבאר שבע, מומלץ להיעזר בשכנים שלכם (רק אם אתם סומכים עליהם).

אם יש לכם שכן שאתם מכירים וסומכים עליו תוכלו לתת לו מפתח רזרבי, בצורה זו יהיה לכם למי לפנות במידה שתזדקקו לכך. כמובן שניתן לתת את המפתח הרזרבי לקרוב משפחה או לחבר אך רצוי לבחור באדם שגר קרוב אליכם כך שלא תצטרכו לבזבז זמן נוסף עד שתקבלו את המפתח ולא תטריחו אותו. טיפ נוסף יהיה לשים מעצור קטן ליד הדלת. כמו כן, ניתן למנוע את המצב בקלות על ידי רכישת הרגל קבוע בו יוצאים מהבית רק עם מפתח. אנו יודעים שלא קל לשנות הרגלים אך לאחר שתתרגלו את הפעולות כמה פעמים הן עשויות להפוך לחלק בלתי נפרד מההתנהלות השגרתית ולהקל עליכם בהמשך.

לפרטים נוספים על פריצת דלת טרוקה מלאו את הטופס

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220