למה צריך לשים לב כשמזמינים מנעולן?

למה צריך לשים לב כשמזמינים מנעולן? הדלת נטרקה ולא נפתחת? המפתח נאבד? ואולי (חלילה) פרצו לכם לבית? כל המצבים הללו ועוד רבים אחרים דורשים הזמנת מנעולן במהירות. הבעיה היא שכשאתם נמצאים בלחץ, צריכים למשל להגיע לעבודה אך דלת הרכב לא נפתחת והשעה כבר 8 בבוקר, אתם עלולים לבצע טעויות הרות גורל שיפגעו בכם בהמשך.

למה אנחנו מתכוונים? אנו מתכוונים למצבים בהם תשתמשו בשירות של מנעולן בלי לעצור לרגע ולבדוק את הפרטים החשובים. כדי לעשות מעט סדר בדברים ריכזנו כמה כללים בסיסיים לפיהם יש לנהוג לפני שמזמינים מנעולן.

מספר כללים בסיסיים לפני הזמנת מנעולן

למה צריך לשים לב כשמזמינים מנעולן ? סיטואציה: השעון רץ קדימה, הבוס מצלצל ואתם תקועים מחוץ לרכב והולכים לאחר לפגישה חשובה. יש לכם דבר אחד בראש והוא – למצוא מנעולן במרכז. איך תעשו את זה נכון? לפניכם הכללים:

  1. חפשו מנעולן בגוגל או קבלו המלצה מאדם קרוב – צלצול זריז למכר וקבלת המלצה על מנעולן מקצועי או חיפוש מהיר בגוגל יאפשרו לכם למצוא מגוון מנעולנים.
  2. ודאו כי המנעולן מחזיק בכל המסמכים הדרושים – בין אם תגלשו באתרים של מנעולנים ובין אם תקבלו המלצה ממכר יהיה עליכם לבדוק האם המנעולן בו אתם מתעניינים מחזיק באישור מטעם המשטרה. כמו כן, צריך המנעולן להחזיק בתעודת יושר (תעודת היושר מבטיחה שלמנעולן אין עבר פלילי). נוסף על כך, צריך המנעולן להחזיק בתעודת חבר של איגוד המנעולנים ולהחזיק בתעודה שמעידה כי סיים קורס מנעולנות במוסד מוכר. אין להסתפק בפרטים שכתובים באתר ובמידה שתיעזרו באותו מנעולן יש לדרוש ממנו להציג את המסמכים. אין לקבל שירות ממנעולן שלא מסכים להציג את האישורים.
  3. ערכו סקר שוק – כפי שהזכרנו – קבלו המלצות ממכרים, חברים או קולגות, ערכו השוואת מחירים, בדקו את רמת שביעות הרצון מעבודתו של המנעולן ובדקו תוך כמה זמן המנעולן מתחייב להגיע למקום.
  4. שיחה מקדימה עם המנעולן – צלצלו אל המנעולן, הסבירו לו מהי הבעיה ושאלו מה יהיה מחיר התיקון. נסו להתרשם מאיכותו של המנעולן. אם המנעולן אינו נוקב במחיר או נוקב במחיר גבוה מידי או במידה שהמנעולן מדגיש בתוקף שהפריצה לא תפגע ברכב, ייתכן מאוד שהוא לא אמין ושלמרות הלחץ לא כדאי להיעזר בשירותיו.

להקשיב לכללים ולפקוח עיניים

בחירת מנעולן מקצועי בדרוםאם המנעולן יוצר רושם של בעל מקצוע אמין והגון, מחזיק בכל האישורים הדרושים ומציג אותם, גובה מחיר ממוצע ומגיע במהירות, סביר להניח שבחרתם פורץ מנעולים מקצועי בבאר שבע מקצועי ואיכותי. חשוב מאוד להיזהר ממנעולנים שעלולים לנצל את המצב הרגיש של לקוחותיהם ולגבות מחירים גבוהים או לבצע עבודה שאינה מקצועית.

למה צריך לשים לב כשמזמינים מנעולן – כדי לבצע את ההחלטה הנכונה במהירות יש לקחת נשימה עמוקה ולנסות לחשוב האם המנעולן באמת עומד בכללים ויכול לסייע לכם לשוב לשגרה במהירות ועם שקט נפשי. זכרו שעם כל הכבוד לעבודה, השקט הנפשי שלכם חשוב יותר.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220