מחליפים מנעולים גם בגירושים

למרות שרוב הימים בשבוע עוברים ללא הפתעות מיוחדות, לפעמים אני נחשף למקרים יוצאי דופן כמו המקרה שהתרחש בבאר שבע באזור זה:

הכל התחיל משיחה שגרתית

החלפת מנעולים בזמן גירושיםזוג שהיה בהליכי גירושין החליט להסלים את המצב השברירי עד למלחמת התשה. זה התחיל בשיחת הטלפון הראשונה שקיבלתי מהבחור, הוא טען בפני כי צרור המפתחות נאבד בדרך הביתה וכן הוא ביקש ממני שאגיע לפרוץ את המנעול ובאותה הזדמנות להחליף את המנעול.

לאחר בדיקה שגרתית שאכן הדירה שייכת לו, פרצתי את המנעול והחלפתי לאחד חדש. לבסוף הבחור שילם וקיבל 5 מפתחות חדשים למנעול החדש.

עד כאן הכל רגיל.. כעבור שעתיים אני מקבל טלפון מבחורה שגם היא באופן מפתיע מבקשת שאפרוץ את המנעול, אחליף את הצילינדר ואביא לה מפתחות חדשים.

התמונה שפתאום התבהרה

הסיפור למעשה התחיל מתשובתה לשאלתי "מה הכתובת?" בשניות הראשונות גם לא קרה משהו מיוחד, אבל אז פתאום התחלתי לקלוט ששם הרחוב צלצל לי מוכר מאוד. לאחר כמה דקות הבנתי שהבחורה בעצם נתנה לי את אותה כתובת בדיוק שבה הייתי שעתיים קודם לכן.

לאחר שהגעתי לכתובת, כפי שתמיד נדרש ממני לעשות בתור מנעולן מוסמך מבאר שבע, ביקשתי ממנה תעודה זהות ושתאשר את העובדה שהייא אכן בעלת הדירה האמתית. לאחר שהתברר לי שהיא אכן בעלת הנכס, התחלתי במלאכת הפריצה. שוב, החלפתי למנעול חדש עם 5 מפתחות, מסרתי לה אותן, היא שילמה וברכתי אותה לשלום.

למחרת אותו בחור חייג אלי שנית ורצה שאפרוץ את המנעול באותה הכתובת. לאחר שעשיתי 1+1, הבנתי שמדובר בזוג שנמצא בהליך גירושין מכוער שפצח במלחמת התשה קשה ומתישה במיוחד.
עוד התברר שכל אחד מבין בני הזוג רשום כבעל הדירה ושניהם רשאים להיכנס לנכס מתי שהם רק רוצים, מה שאפשר לי בעצם לענות לבקשתם ולבצע פריצה והחלפת מנעול.

מסקנות ומוסר השכל מהסיפור

בסופו של דבר, שמרתי על פרופיל נמוך בסיפור ולכן עד לכתיבת שורות אלו אין לדעת מה על בגורל הזוג. חשוב לציין שזו דלת שנפרצה הרבה ועד כה הוחלף המנעול לא מעט פעמים.

המסקנה מהסיפור – אם אתם מוצאים את עצמכם עמוק בתוך הליך גירושין ובמקביל מחליפים את המנעול של הדירה, עשו לעצמכם טובה והשאירו מפתח ספייר לבן או בת הזוג שלכם.

אם לא תעשו זאת – בסופו של דבר המרוויח העיקרי והיחיד מכל סיטואציה כזו הוא המנעולן 🙂

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220