חילוץ ופריצה לרכב בלב המדבר

השעה הייתה לקראת 5 אחר הצהריים ופתאום הגיעה שיחת טלפון מאחד הלקוחות שביקרתי קודם לכן. הלקוח תיאר לי סיטואציה יחסית מורכבת שבה חבר שלו נתקע בשטח מחוץ לרכב נעול ומונע, עם המפתחות בתוך הסוויץ'. הוא סיפר שהבעיה האמתית התחילה למעשה, כשחברו גילה כי הנייד נשכח ברכב הנעול.

הלקוח ניסה לכוון אותי למיקום המדויק ואחרי 5 דקות של נסיונות כושלים לתאר את המיקום, הבנתי שהרכב תקוע באיזשהו חור מדברי לא ידוע בין באר שבע ללהבים. בנקודה הזו הבנתי בעצם שכאן הסתיים תפקידו והתחלתי להתעקש בפני הלקוח שחברו התקוע יתקשר אלי מכל נייד אחר כדי שאוכל לקבל מיקום מדויק בוואטסאפ ואכן כך נעשה.

תחילת נסיעה לאמצע שומקום

המיקום שנשלח היה מעורפל מאוד והצביע על השטח שבין להבים לבאר שבע. כחצי דקה לאחר מכן תקבלה הודעה נוספת של בעל הרכב: "אני אהיה על הכביש הראשי בנקודה הכי קרובה לרכב. כשתגיע, אסע איתך לכיוון הרכב (לפני הכניסה לשטח)."

כשאני מצויד בג'יפיאס והכוונה, הייתי מוכן למשימה והתחלתי לנסוע לכיוון כביש באר שבע להבים. לא עברו 5 דקות והפקק העצום שהתגלה, הפך את הנסיעה לסיוט וגרם לבעל הרכב להתייבש באמצע שום מקום מדברי.

car

ההליכה לכיוון הרכב התקוע

אחרי 45 דקות הפקק השתחרר, וקצב הנסיעה התחיל להרים הילוך. לפני הכניסה לשטח אספתי את הבחור ומצאתי עצמי נוסע בשטח עם רכב קטן כאילו היה מינימום ג'יפ 4 על 4.

לאחר 10 דקות נסיעה בתוך השטח ,תוך כדי הכוונה, הלקוח ביקש לעצור כשאנחנו במרחק לא קטן מהרכב התקוע והסביר בפני שלא כדאי לי להיכנס לאזור הזה עם האוטו, מה שאילץ אותי לארוז את הכלי פריצה ולהתחיל לצעוד רגלית לכיוון הרכב.

בסופו של דבר, נדמתי ונדהמתי לצפות במצב לא שגרתי – הרכב שקע בחול טובעני כשהוא ממונע עם המפתחות בפנים.

אחרי שפרצתי לו את הרכב והמתח התפוגג התבהרה לי כל התמונה במלואה.

למידע נוסף בנושא מנעולן בבאר שבע והסביבה לחץ כאן >

אז מה בעצם קרה?

תוך כדי עמידה בפקק, החליט לסטות לשטח כדי לנסות לחסוך את זמן ההמתנה בניסיון כושל לעקוף את הפקק הענק. לאחר נסיעה לא ארוכה הבין הלקוח מהר מאוד, שהרכב התחיל לשקוע. מיד יצא נסער מן הרכב כדי לבחון את כל האפשרויות כיצד להוציא את הרכב מהחול.

כנראה שכתוצאה מהלחץ, הלקוח יצא מהרכב בעודו מונע עם מפתח כאשר הוא על 'דרייב'. כתוצאה מהטריקה החזקה, הרכב פשוט ננעל כשהנייד בפנים. לאחר 10 דקות מורטות עצבים, הופיע רועה צאן עם מכשיר נייד שבאמצעותו התקשר לחבר (הלקוח הראשון) כדי שיזמין פורץ רכבים מוסמך בבאר שבע שידע להתמודד עם הסיטואציה המורכבת הזו וכך בעצם הגיע אליי.

לאחר שהרכב נפרץ עזרתי לו יחד עם רועה הצאן, לדחוף את הרכב מהחול הטובעני ובנקודה זו, הגיעה לסיומה הסגה המפרכת והמשעשעת בדיעבד שכולם יצאו ממנה מחויכים בסופו של דבר.

מוסר השכל!

אם הגעתם לסיטואציה מלחיצה שעלולה לגרום לכם בין היתר לשכוח את המפתחות בפנים,אז לא בלב המדבר..במידה וזה כבר מאוחר מידי, ישר תכניסו את הנייד לכיס.

אם אין ברשותכם נייד – תמתינו בפקק בסבלנות!

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220