תיקון דלתות עץ

תיקון דלתות עץכאשר מתקנים דלתות עץ בבתים פרטיים או בבתי עסק, חשוב לדאוג שהן יכללו בנוסף לכל מנגנוני הנעילה והמיגון, שיהיו עמידות בפני מים כדי שלא ישנו את גודלם בעקבות רטיבות. כמו כן, חשוב לוודא שהעץ עמיד בפני נזקי אקלים אפשריים כמו חום מהשמש ורוחות חזקות במקרים בהם הדלת חיצונית שמשמשת ככניסה ראשית לבית.
גם אם השקעתם בעץ איכותי, בין אם התקנתם דלת כניסה מעץ  או דלת פנים, היא עלולה להינזק מהרבה מאוד גרומים אפשריים ולהזדקק לתיקון בזמן שהכי לא ציפיתם לו. במקרה שהדלת זקוקה לתיקון חשוב לפנות אל מנעולן מקצועי ומנוסה שעבר הסמכה.

אבישי המנעולן מספק שרות לתיקון דלתות עץ חיצניות ופנימות וידאג לבטחון המקסימלי של דיירי הבית.

להזמנת שרות לתיקון דלתות עץ חייגו כעת לאבישי המנעולן!

על מה חשוב לשים דגש לפני שמתקנים דלתות מעץ

תיקון דלתות עץ פנימיות

כאשר עולה הצורך לבצע תיקון דלתות עץ צריך המנעולן להתחשב בכל הנושאים הבאים:

בסוג התקלה – למשל אם התקלה היא במנגנון הנעילה או בדלת עצמה, בסוג האחריות ובתוקף האחריות. לא משנה מהי התקלה לא מומלץ לנסות לתקן את הדלת באופן עצמאי משום שדלתות עץ הן עדינות למדי, לכן לא כדאי להתעסק איתן, גם אם ניחנתם בידיים טובות.

האם התקלה נגרמה כתוצאה משחיקה – תקלות בדלתות מעץ עשויות להיווצר עקב שחיקה, שנוצרת כתוצאה מסגירות ופתיחות מרובות של הדלת. כמו כן, עשויים להתלוות לסגירה זעזועים, כאשר מידת הזעזועים תלויה בסוג הדלת ובמשקלה. באופן כללי חשוב לנהוג בדלת העץ בעדינות, הדבר יאפשר לה להאריך שנים.

תקלות במנגנונים ומערכת הצירים – כמו כן, עשויות להופיע תקלות במנגנון, בידיות או בצירים של הדלת. לפעמים הדלת לא נסגרת או לא ננעלת כמו שצריך, המשקופים סדוקים או שבורים, מנגנון הנעילה התיישן, כהרצפה הוגבה וצריך לקצר הדלת, לכוון את גובהה מחדש או להחליף בה חלק שנשבר. אבל למרבית התקלות יש פתרון.

על מה חשוב לשים דגש לפני שמתקנים דלתות מעץ

מגוון שרותים לתיקון דלתות מעץהסיבות שמצריכות תיקון דלתות עץ, יכולות להיות רבות ומגוונות: דלת עץ שבורה, פגומה, חורקת, משקופים סדוקים, מנעול מיושן, חלקים או כל דבר אחר שקשור למרכיבים השונים של הדלת. לא משנה מה התקלה, הגורם המוסמך ביותר לעשות זאת הוא מנעולן מקצועי שעבר הסמכה מתאימה לספק שרות לתיקון דלתות עץ.

היזהרו מאיש מקצוע לא מיומן מספיק ובטח שלא לנסות לתקן באופן עצמאי, פעולה שעשויה להחמיר את הנזק שכבר נגרם. לכן, כששמים לב לבעיה, מומלץ ליצור קשר באופן מידי עם מנעולן מקצועי ומוסמך, המנוסה בתיקון דלתות עץ. על המנעולן להחזיק באישור ממשטרת ישראל, המאפשר לו לעסוק בתחום.

אבישי הנו מנעולן מקצועי והגון יזהה את מקור התקלה, יידע כיצד לתפעל את העניינים ויוכל להציע שאותי דלתות נוספים על מנת לחסוך מלקוחותיו הוצאות כספים רבות ומיותרות. אבישי המנעולן עומד בכל הדרישות והתקנים וישמח לתקן כל תקלה בדלת עץ מבלי לגרום לנזקים וחזות הדלת.

לכן, אם דלתכם תקולה עקב אחת מהסיבות שצויינו לעיל או כתוצאה מכל סיבה אחרת, ניתן ליצור קשר עם אבישי בכל שעה במהלך היממה ולקבל שירות מקצועי, איכותי ואמין.

לפרטים נוספים, חייגו כעת או מלאו את הפרטים בטופס שנמצא בתחתית העמוד!

לפרטים נוספים על השרות מלאו את הטופס

    Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220