תקועים בחדר השינה

תקועים בחדר השינה – זה היה ב 8 בבוקר. זוג שהתעורר לעוד יום שיגרתי ניסה לצאת מהחדר שינה רק שהמנעול של החדר שינה חשב אחרת. לפתע לשונית המנעול הפסיקה לעבוד והתנקתה מהמנעול מה שגרם לדלת להינעל מבלי שתהיה להם את היכולת לצאת החוצה.הם ניסו את כוחם בעצמם תוך כדי אלתורים למיניהם על מנת לפרוץ את הדלת, וכשלא הצליחו החליטו להתקשר לבעל הדירה ולבקש מפתח ספייר לדלת הכניסה וכך אולי לנסות לפרוץ את דלת חדר השינה מקדימה.הכל טוב ויפה. חשיבה נפלאה. אבל מפתח הדירה של דלת הכניסה היה נעוץ בחור המנעול וגם אם היה מפתח ספייר, הדלת לא הייתה יכולה להיפתח בגלל אותו מפתח שנעוץ מבפנים. ואם לא די בכך, הדלת היתה נעולה עם סגר בטחון פנימי (החלק המתכתי שנועל את הדלת בתוך הבית).

בשלב הזה הם הבינו שני דברים:

1.שהם צריכים לקרוא לפורץ מנעולים בבאר שבע לפריצת דרך הכניסה.
2.שכנראה הם כבר לא יגיעו לעבודה.
לאחר שהם התקשרו אלי הגעתי, קדחתי את הצילינדר של דלת הכניסה ופרצתי את הסגר בטחון בקלות ויעילות. פרצתי להם את דלת של החדר שינה והשארתי את הזוג מחויכים עם עוד חוויה שתלך איתם הלאה.
ברגע שקודחים את הצילינדר של הדלת כניסה זה מחייב בהחלפתו עם קבלת צילינדר חדש ו 5 מפתחות חדשים. תוודאו שאתם מקבלים 5 מפתחות כדי שאף אחד מהם לא יישאר ברשות מישהו אחר. תירוצים כמו הדגם הזה מגיע אם 3 מפתחות בלבד, לא יהיה אמין. התעקשו על קבלת 5 מפתחות.

בכל אופן, החלפתי להם גם את הסגר העליון בחדש ולא ניראה לי שהם ירצו להשתמש בו בעתיד. את המנעול של החדר שנה החלפנו באחד חדש תוך הנחה שהוא לא יגרום לזוג לחוות עוד חוויה מהסוג הזה.
מסקנה: מדי תקופה תעברו על המנעולים בביתכם בחדרים הפנימיים ותבדקו את כשירות המנעולים ובמידת הצורך הקפידו להחליפם במיידי. כך תחסכו גם כסף על הזמנת מנעולן בבאר שבע וגם חוויות דומות כאלה בעתיד כי אף פעם לא תוכלו לדעת מתי מנעול החדר שלכם יסרב להיפתח.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220