טיפים למיגון עסקים ובתים פרטיים

אפשר להסכים על דבר אחד והוא שגם הבית וגם העסק שלכם זקוקים להגנה מפני פריצות. מה שכן, אם מדובר על העסק, יש צורך במיגון קצת שונה, אך בכל מקרה יש מספר כללים זהים למיגון העסק והבית. חשוב לציין שלא מספיק להתקין רק מערכת אזעקה. אלא חשוב מאוד גם לדאוג להפעיל אותה כאשר יוצאים מהבית או העסק. יש גם לוודא שאותה מערכת שהתקנתם, מוגנת מפני חבלה וכמו כן שכל הגלאים שלה גלויים ולא מוסתרים והכי חשוב – שיהיו גם תקינים. על מנת להפיק את המקסימום מאותה מערכת, יש לחבר אותה גם למוקד אבטחה. כך במקרה שקורה משהו, חברת האבטחה תשלח סיוע. דבר נוסף וחשוב שיש לעשות כאשר מדובר על מערכת אזעקה, הוא לוודא שהקוד שלה לא כתוב על לוח הלחצנים. הרי תסכימו איתנו שאם הקוד יהיה כתוב, הפורץ יכול לפרוץ לבית העסק או לבית ולשתק את האזעקה ולגנוב את תכולת המקום.

קחו בחשבון שגם אם יש לכם מערכת אזעקה וגם אם יש אמצעי מיגון נוספים, עדיין יכול להיות שפורצים יצליחו לפרוץ לבית או לעסק. לשם כך, מומלץ לוודא שיש פוליסת ביטוח על מבנה הדירה וכמו כן פוליסת ביטוח עסק. יש לשים לב שמערכת האזעקה שהתקנתם תואמת את הדרישות של הפוליסה. אם אתם לא בטוחים בכך, מומלץ לשאול את סוכן הביטוח ולוודא את הנושא. זאת משום שאם מערכת האזעקה לא תהיה כזאת שתואמת את דרישות הפוליסה, אז במקרה של פריצה, לא תהיו זכאים לקבל פיצוי.

פרצה קוראת לכל גנב

מלבד המיגון, יש גם לחשוב איך למנוע את הפריצה. הרי פורצים יבדקו בהתחלה איך להיכנס בצורה הכי פשוטה. המטרה היא להקשות עליהם. על כן, אין להשאיר את דלת הבית או העסק כשהיא פתוחה ויש לבדוק שהחלונות סגורים לגמרי ואף למגן אותם עם סורגים. מעבר לכך, במידה ויש לכם צרור מפתחות לבית או לעסק, עליכם לבדוק שלא מופיעה הכתובת של המקום. כך תוכלו להיות מוגנים במקרה ואיבדתם את המפתחות או במידה והם נגנבו לכם. חשוב מאוד גם להקפיד שלא להשאיר חפצים יקרים במקום שיהיה גלוי לעין. לשם כך, מומלץ שתהיה כספת בבית ובעסק וכמו כן מקום מסודר בו יהיו הדברים היקרים והאישיים שלכם.

מיגון בית פרטי

כדי למגן על בית פרטי בישראל, ישנם מספר צעדים והתמלילים שניתן לקחת בחשבון. הנה כמה המלצות על כיצד למגן על ביתך בישראל:

  1. אבטח את הפתחים והחלונות של הבית באמצעות מנעולים באיכות גבוהה, מנעולי ביטחון או מערכות אבטחה מתקדמות. ניתן גם להתקין מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה כדי לשקף ולשמור על אזורים מסוימים מסביב לבית.
  2. תאורה חיצונית: הסביבה החיצונית של הבית צריכה להיות מוארת באורות חיצוניות כדי לשפר את הרגשת הביטחון ולמנוע חדירה של אנשים חוצי חוק. ניתן להשתמש בתאורה אוטומטית שתפעל על פי חיישני תנועה.
  3. מערכת הודעה משולבת: יש לבצע התקנת מערכת הודעה משולבת או מערכת אזעקה שתוכנת לשלוח הודעה לטלפון הנייד שלך או למערכת אבטחה מקומית במקרה של חדירה לבית. זה יעזור לך לקבל התראה מיידית ולקבוע את הפעולה הנדרשת.
  4. שומרים וחברות אבטחה: ניתן לשקול את השכירת שומרים או לקיים הסכם עם חברת אבטחה כ

מיגון בית עסק

כשמדובר על בתי עסק, זה הרי ידוע שהם יכולים להיפגע משמעותית מפריצות. במקרים רבים, לא מדובר רק על גנבות של רכוש יקר, אלא גם על גניבה של מידע מקצועי. לשם כך, מומלץ לדאוג לגיבוי פיזי וגיבוי בענן של כל המידע החשוב של העסק. אם מדובר על עסק קטן, חשוב שיהיה אדם שאחראי על הקשר עם חברת האבטחה שנותנת שירותי אבטחה לעסק. אם מדובר על עסק בינוני או גדול, אז מומלץ להחזיק קצין ביטחון.

מערכות מיגון

מערכות כאלה מהוות גורם הרתעה חשוב במיוחד. ניתן להתקין מערכת פשוטה של חיישנים שיש לה אזעקה וכמו כן מערכת משוכללת קצת יותר, שתכלול גם מצלמות. מעבר לכך, אפשר גם לחבר לאותן המערכות, מערכות הקלטה שישמשו בעת הצורך לאיסוף של ראיות.

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220