מדוע חשוב להתקין מחזיר שמן לדלת – אלו סוגים ויתרונות קיימים

מה זה מחזיר שמן לדלת?

מחזיר דלת הידראולי (באנגלית: Door Closer) הוא מכשיר שמותקן בדלת ומשמש לסגירה אוטומטית ובריאה שלה. הוא מיועד למנוע סגירת הדלת בקפיצה חזקה או באופן חפיפתי, ובמקביל לכך לספק מנגנון חלק ובטוח לפתיחה וסגירה של הדלת.

מחזיר דלת הידראולי מכיל מנגנון ייחודי המשתמש בעקרון הידראוליקה כדי ליצור דחיסה או שפשוף שמחזירים את הדלת למצבה הסגור על ידי זרימת שמן או נוזל דומה דרך מערכת הידראולית. בזמן פתיחה הדלת, מחזיר הידראולי מספק חוזק סוללה שמאפשר לפתוח את הדלת בקלות, ולאחר מכן מתחיל לבצע את תהליך הסגירה הבריאה.

מחזירי דלת הידראולי משמשים במגוון מקומות כמו בניינים מסחריים, משרדים, בתי מלון, בתי דירה ועוד. הם מסייעים בשמירה על פרטיות, בטיחות ונוחות המשתמשים, ומסייעים בשליטה על זרימת האוויר במבנה ובמניעת עבירת רעשים וזיהום מזיק מחלל לחלל.

מדוע חשוב להתקין מחזיר שמן לדלת?

אם תמיד הטרידה אתכם העובדה שהדלתות בביתכם או במשרד שלכם לא נסגרות באופן אוטומטי, הגיע הזמן להכיר את המכשיר שעושה בדיוק את הפעולה הנחוצה הזאת: מחזיר שמן לדלת.

מחזיר שמן לדלת מוכר גם בשם מחזיר דלת הידראולי. המחזיר ההידראולי מפעיל לחץ בכל פעם שהדלת נפתחת וגורם לדלת שנפתחה להיסגר, כאשר את קצב הסגירה ניתן לכוון בהתאם לסוג הדלת ובהתאם לצורך. היכולת לכוון את קצב הסגירה מהווה יתרון משמעותי במיוחד אם מחליטים להתקין מחזיר דלת.

היתרונות של מחזיר שמן לדלת

למנגנון החכם של מחזיר שמן לדלת יש יתרונות חשובים:

שמירה על טמפ' החדר – ראשית, הוא מסייע בשמירה על הטמפרטורה בחדר. כאשר החלל ממוזג או מחומם הקור או החום אינם בורחים החוצה. ודאי יצא לכם לשבת באירוע ביום קר וליהנות מהחלל המחומם כשלפתע נכנס אורח, שכח לסגור את הדלת בחזרה והכניס משב קור לא נעים פנימה. מצב כזה לא יתרחש עם מחזיר שמן איכותי.

חסכון בחשמל – מחזיר השמן הוא מנגנון חכם אך לא מורכב במיוחד והוא לא זקוק לחשמל – וכך מסייע לחסוך בחשמל ומכאן גם בכספים.למעשה, הוא מסייע גם לחסוך בחשמל של המזגן ולנצלו באופן יותר יעיל, וכך מאריך את חיי המזגן. כפועל יוצא של כל זה, מחזיר השמן מסייע לשמור על הסביבה.

בטחון מלא – מחזיר השמן שומר על הבטיחות, הפרטיות והביטחון של כל מי שנמצא במקום והוא יעיל גם במקרים בהם צריך להקפיד לסגור אזורים מסוכנים. למשל, הוא מונע מבעלי החיים שבבית לברוח נחוצה כאשר הדלת פתוחה – דבר שעלול להסתיים בפגיעה במקרה שבעל החיים רץ אל הכביש או באובדן חיית המחמד.

זה נכון גם לגבי פעוטות, במקרים שדעתכם הוסחה לרגע והסרתם מהם את העיניים בדיוק בעת שהדלת היתה פתוחה.יש לציין שלמחזירי השמן ניתן להוסיף מנגנון של נעילה אוטומטית.

סוגי מחזירי שמן לדלת

מה כולל השרות?

מדוע חשוב להתקין מחזיר שמן לדלת? לאחר שקראתם על היתרונות בהתקנת מחזיר שמן לדלת, באפשרותכם לבחור בין שני סוגים של מוצר זה:

מחזיר שמן לדלת כבדה

הסוג הראשון של מחזיר השמן מיועד עבור דלתות כבדות. רוב בעלי הבתים שהתקינו דלת כבדה משתמשים במחזיר שמן עליון. ההתקנה של מחזיר שמן לדלת כבדה, למשל במקרה של דלת זכוכית כבדה, חשובה ביותר משום שדלת כבדה עלולה לגרום לפגיעה אם היא חלילה נסגרת על האצבעות. מחזיר שמן לדלתות כבדות קל יותר להתקנה ממחזיר שמן רצפתי אך חשוב שההתקנה תתבצע על ידי מתקין דלתות מקצועי שיודע כיצד להתאים בין משקלה של הדלת ובין המערכת ההידרולית.

מחזיר שמן רצפתי

הסוג השני נקרא מחזיר שמן רצפתי. מחזיר שמן זה אינו בולט לעין כמו מחזיר שמן שמותקן מעל הדלת. למחזיר שמן זה מערכת משולבת שפועלת גם בתור ציר תחתון שגורם לתנועה של הדלת וגם בתור מחזיר דלת. במקרים בהם כבר הותקנה דלת, ההתקנה של מחזיר שמן רצפתי לדלת מורכבת – אך עדיין, מאוד מומלץ לבצע אותה.

התקנת מחזיר שמן לדלת – בחרו רק במנעולן מקצועי!

בכל מקרה בו מעוניינים להתקין מחזיר שמן לדלת יש לפנות אל מנעולן מקצועי בבאר שבע, ותיק ומנוסה שיודע כיצד לבחור במחזיר שמן איכותי שמתאים למידת השימוש בדלת, לסוג הדלת, לגודלה, למשקלה ולכוון את קצב סגירתה בהתאם לצורך.

לפרטים נוספים, מוזמנים להתקשר לאבישי המנעולן – 052-7374451

Call Now Buttonלחיוג לחץ כאן 073-7054220